בשיתוף פעולה עם

פייפרלס - הנהלת חשבונות ללא נייר

ברוכים הבאים למשרד הדיגיטלי שלנו!

כפי שעולם העסקים מתקדם ומשתכלל לאורך השנים, כך גם אנחנו מצאנו לנכון להתקדם לחזית הטכנולוגיה באמצעות עבודה כמשרד דיגיטלי.

איך זה עובד?

בעולם החשבונאות הישן נהוג להעביר מסמכים שוטפים לרואה החשבון בתדירות חודשית או דו-חודשית, בהתאם לתדירות הדיווח של העסק. הדבר מצריך מבעלי העסקים להפסיק בשגרת העסק, לאסוף ולערוך את הניירת, ולפנות זמן כדי להעביר את המסמכים פיזית לרואה החשבון.

לא עוד.

לנו יש את הפתרון!

התקדמו לעבודה במערכת שלנו, המאפשרת הן הפקת מסמכים (חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר, הזמנות וכו’) בקלות ובפשטות דרך הנייד או האתר, והן העברת מסמכים (הוצאות, מכתבים) באמצעות צילומם, שליחה בדואר אלקטרוני, או העלאה ישירה!

הנ”ל חוסך משמעותית את הצורך בהתעסקות בריכוז הניירת והן את הצורך להעביר אותה פיזית למשרד, דבר שחוסך זמן ומשאיר פנאי לדבר החשוב ביותר – ניהול וקידום העסק.

נוסף על כך, באופן הזה למעשה עוברים ממצב של הנהלת חשבונות תקופתית, להנהלת חשבונות שוטפת!

הפקה והעלאת מסמכים

מהי הנהלת חשבונות שוטפת?

בעולם הישן, הנהלת החשבונות מתבצעת בהתאם לתדירות הדיווח של העסק. מדווח בפעם בחודשיים? הנהלת החשבונות תבוצע פעם בחודשיים. כלומר, רק לאחר תום חודשיים מהנהלת החשבונות הקודמת, בעל העסק יוכל להיות במעקב אחרי ההכנסות שלו, ההוצאות שלו, הרווחיות שלו והתשלומים הצפויים לרשויות.

אצלנו, הנהלת החשבונות מתבצעת בשוטף!

כל מסמך הנשלח למערכת שלנו מעובד תוך ימים ספורים, כך שניתן לעקוב אחרי מצב העסק במהלך התקופה ולא רק חודשים ארוכים לאחר שהסתיימה.

לעקוב אחרי מצב העסק?

כן! מעקב שוטף ומהימן אחר פעולות העסק מתוך המערכת שלנו, בכל עת ובכל מקום!

לאור העובדה שהנהלת החשבונות מתבצעת בשוטף, המערכת שלנו מאפשרת לבעל העסק לעקוב אחר סך ההכנסות, ההוצאות, הרווחים החודשיים והמצטברים, צפי התשלומים למע”מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, וכל זאת ללא צורך בקביעת פגישה ייחודית או הזמנת מסמכים שאורכת זמן! יתרה על כן, לאור העובדה שהנתונים משתקפים לאחר שבוצעה הנהלת החשבונות, בעל העסק יכול לראות בדיוק את צפי התשלומים לרשויות כפי שעתיד להיות, ולא בהתבסס על הערכה! הנתונים המופיעים במערכת הם נתונים אמיתיים שבוקרו על ידי משרדנו ובכך משקפים את מצב העסק באופן מהימן.

ניתן לראות אילו הוצאות הוכרו, אילו הוצאות לא הוכרו ואילו הוצאות הוכרו באופן חלקי. במידה ויש צורך לבצע בירור בנוגע למסמך, הוא מתבצע דרך המערכת – כך ניתן לוודא שאכן כל המסמכים הועברו לרואה החשבון, אילו מסמכים הועברו, ואילו הוצאות מוכרות או אינן מוכרות.

למערכת אפשרויות רבות נוספות כמו מעקב אחר מצבת הנכסים בעסק, נתוני מכירות לפי פריטים, נתוני לקוחות, עסקאות פתוחות ועוד!

כל שעליכם לעשות הוא להתחבר למערכת, ומצב העסק מוצג לפניכם!

מצב העסק

ומה עם הדיווחים השוטפים לרשויות?

גם כאן, משרדנו עבר לאפיקי דיווח ותשלום דיגיטליים לחלוטין!

לא עוד פנקסי תשלום, לא עוד שוברים שצריך לשלם בדואר באמצעות שיק – הכל ממוחשב!

מיד עם תום חודש הדיווח, בעל העסק יכול לסמן שכל החומר עבר לרואה החשבון, מה שמאפשר לנו להתחיל את העבודה על הדיווחים החודשיים. בתום העבודה, משרדנו מאשר את הסכומים למול בעל העסק, ולאחר אישור, התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או הרשאה לחיוב חשבון – ללא צורך בניירות, שיקים או הגעה פיזית. כך ניתן לוודא שדיווחים ותשלומים מבוצעים במועד, ואין צורך לדאוג מהעברת החומר בזמן או מקנסות בגין איחורים.

ואם אני לא רוצה הוראת קבע לרשויות?

איננו מבצעים הוראת קבע לרשויות כלל!

‘הרשאה לחיוב חשבון’ הנה פעולה השונה מהוראת קבע, בכך שהיא אינה מחזורית או קבועה ואינה מעבירה כספים באופן אוטומטי לרשויות.

למעשה, ניתן לראות בהרשאה לחיוב חשבון כמעין ‘שיק’ ממוחשב, שרק משרדנו יכול לעשות בו שימוש, ורק לצורך תשלום לרשויות (ניתן לראות זאת כהקבלה להשארת פנקס שיקים חתום אצל רואה החשבון, דבר שנפוץ בקרב עולם החשבונאות הישן).

כך למעשה אנו מקימים הרשאות ספציפיות עבור תשלומים למוסדות מע”מ, מס הכנסה וביטוח לאומי, ומשרדנו, באמצעות הרשאות ייחודיות הניתנות לנו בלבד, רשאי לתת הוראה לחייב את חשבון הבנק של העסק לטובת התשלומים למוסדות אלו בלבד.

בדיוק כמו תשלום בשיקים – ללא נייר!

כמובן שבעלי עסקים המעוניינים לשלם באמצעות כרטיס אשראי יכולים לעשות זאת גם כן, אך כאשר מדובר בתשלומים לרשויות לרוב מדובר בסכומים שעלולים לתפוס מסגרת אשראי רחבה בכרטיס, דבר שיכול להקשות על פעילות העסק בשוטף.

תחזית תשלומים

נשמע מעניין, כיצד ניתן להתנסות במערכת?

המשרד עובד עם מערכת “פייפרלס”, שהיא מערכת ייעודית לרואי חשבון עבור הנהלת חשבונות ללא נייר. החיבור למערכת מתבצע רק לאחר ההתקשרות עם המשרד ורישום כלקוח, באמצעות קישור הזמנה המתקבל מאתנו. מרגע קבלת קישור ההזמנה עומדים לרשות בעל העסק 10 מסמכי ניסיון, כך שבשלב הראשון ניתן לעבוד ולהתנסות עם המערכת ללא תשלום.

המערכת בתשלום?

בחלק מהמקרים ועבור שירותים מסויימים יש צורך בתשלום חודשי למערכת, שאינו עולה על 30 ש”ח+מע”מ. התשלום הנ”ל הנו נוסף על התשלום השוטף למשרדנו.

כיצד אפשר להתרשם ולשמוע עוד?

מוזמנים להעביר אלינו פנייה באמצעות עמוד יצירת הקשר שלנו, ונחזור אליכם בהקדם!